Придружете ни се на настаните за ЕУ

Повеќе од 400 настани се одржаа во текот на минатите 3 години, меѓу кои и дебати, семинари, прес-конференции, тркалезни маси, предавања, мини-саеми, изложби, филмски проекции, концерти, итн., кои привлекоа најразновидна публика.

Салата за конференции на ЕУ Инфо центарот е целосно опремена со аудио, презентациска и преведувачка опрема и е одличен простор со капацитет од 64 места за седење за успешно организирање настани.

Отворени сме за организирани групи посетители. Редовно се организираат предавања за ученици од основните и од средните училишта и за студенти од универзитетите во рамките на проектот „Отворени врати за учениците“. За организирани групни посети, ве молиме контактирајте нè на следнава електронска адреса: euinfo@euic.mk.

Организациите заинтересирани за организација на настани, кои се поврзани со ЕУ, може да аплицираат со пополнување на образецот за резервација на просториите на ЕУ Инфо центарот.

  • Општи информации

  • :
  • Технички детали

  • Контакт

PLEASE NOTE THE FOLLOWING:

Organisers are kindly requested to contact the EU InfoCentre staff should they have the need for any conference room or entrance hall alterations.

All conference room equipment is made ready for use by the EU InfoCentre staff. Please do not make any changes yourself. The EU InfoCentre staff is always available to assist, should you have any technical issues or requests.

Please note that EU InfoCentre staff can provide assistance with the preparation of name holders  for  the  speakers,  assistance  with  microphones  during  Q&A  sessions  as  well  as technical assistance, i.e. assistance related to the work of EU InfoCentre equipment. The EU InfoCentre  staff  is  not  able  to  provide   organisational  assistance  such  as  help  at  the registration desk, distribution of information materials or preparation of catering facilities.

Since the EU InfoCentre remains open to the public during events, organisers are kindly asked to  ensure  that  food  and  drinks  are  consumed  in  the  EU  InfoCentre  hall  only. Organisers are also responsible for the supervision of the catering service.

Please attach the draft agenda of your event to this application. It is obligatory to send the final agenda and the list of invitees at least 24 hours prior to the event. The organisers are responsible for informing the EU InfoCentre event manager or other staff as available of all changes within the event.

Please note that your application is not confirmed automatically, but only after a written confirmation from the EU InfoCentre or the Delegation of the European Union.

Thank you in advance. We look forward to future cooperation.

Заинтересираните организации треба да ги земат во предвид следните критериуми кога аплицираат за резервација на просториите на ЕУ Инфо центарот:

  • темите на настанот треба да бидат тесно поврзани со политиките, програмите, и иницијативите на Европската унија
  • приоритет имаат проектите финансирани од ЕУ
  • образот за користење на просториите на ЕУ Инфо центарот треба да биде испратен најмалку две недели пред предложениот датум за одржување на настанот
  • најмногу три партнерски настани може да се организираат во текот на една недела
  • една организација може да го користи ЕУ Инфо центарот најмногу два пати годишно
  • времетраењето на настанот треба да биде во времетраење на еден работен ден
  • присуството на медиуми на настанот е приоритет
  • настаните во сабота треба да бидат ограничени во рамките на работното време на ЕУ Инфо центарот (10:00 – 13:00 часот)

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress